Często dostaję od Was podobne pytania na temat produktów, zamówień, faktur, płatności itd. Poniżej znajdziesz naprawdę obszerne, wyczerpujące odpowiedzi na 90% pytań, które od Was dostaję. Zanim do mnie napiszesz, zerknij proszę na poniższą listę.

Czy dostępne są papierowe ( książkowe wersje pomocy) ?

Wszystkie produkty ze sklepu są dostępne wyłącznie w formie elektronicznej. To jednak zwykłe pdf-y w formacie A4, lub w rozszerzeniu. doc więc nie trzeba mieć żadnych specjalnych czytników – można korzystać na dowolnym urządzeniu. Bez problemu możesz również wydrukować materiały we własnym zakresie – nie trzeba nic dostosowywać – wystarczy kliknąć “drukuj” i gotowe.

W jaki sposób mogę zapłacić za swoje zamówienie?

Główną metodą płatności jest dotpay – płatności online, które udostępniają wiele możliwości opłacenia zamówienia: szybkie płatności blik, przelewy online, paypal, karty kredytowe.

Wszystkie płatności dokonywane przez Tpay są księgowane w czasie rzeczywistym – płacisz online i po kilku minutach dostajesz zakupiony produkt na swoją skrzynkę mailową – ten sposób płatności obejmuje wszystkie najważniejsze banki. Jeśli robisz przelew w nocy, może się zdarzyć, że w jakimś banku trwa przerwa techniczna i na realizację zamówienia będzie trzeba zaczekać chwilę dłużej. Twoja płatność jest w 100% bezpieczna! Obsługuje ją zewnętrzny, zaufany system płatności – nikt nie będzie mieć dostępu do Twojego konta.

Jak długo trwa księgowanie płatności dokonywanych tradycyjnym przelewem?

zas realizacji takiego zamówienia zależy od kilku czynników, konkretnie od tego:

  • kiedy Twój bank wyśle do mojego banku pieniądze,
  • kiedy mój bank je odbierze i wyśle mi powiadomienie o nowej płatności,
  • kiedy wyślesz mi maila (więcej w pytaniu wyżej) z informacjami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
  • kiedy ja wyślę do Ciebie zakupione produkty.

Jak widzisz jest kilka czynników, które mogą opóźnić realizację zamówienia, dlatego gorąco polecam bezproblemowe płatności online.

Przelewy z jednego do drugiego banku wychodzą zwykle 2 lub 3 razy dziennie – są to sesje wychodzące. W analogiczny sposób mój bank przyjmuje pieniądze z innych banków – sesje przychodzące. Jeśli wstrzelisz się w te sesje, pieniądze dotrą do mnie nawet w tym samym dniu. Jeśli zrobisz przelew w piątek np. o godzinie 19, pieniądze dotrą do mnie najprawdopodobniej dopiero w poniedziałek po godzinie 12 i wtedy będę mogła zająć się Twoim zamówieniem.

W jaki sposób otrzymam zamówione produkty?

Jako, że wszystkie produkty dostępne w sklepie zosiasamoglosia.pl od zaplecza są produktami elektronicznymi, otrzymasz je na podany podczas składania zamówienia adres mailowy. Wystarczy kliknąć w link, znajdujący się w tabelce z podsumowaniem Twojego zamówienia.

Po kliknięciu w link mogą się zdarzyć 2 sytuacje:

  • zakupiony produkt, otworzy się w przeglądarce – w takiej sytuacji wystarczy kliknąć ikonkę pobierania w prawym górnym rogu i zapisać go na komputerze lub innym urządzeniu,
  • automatycznie uruchomi się pobieranie produktu – wystarczy wskazać miejsce, w którym plik ma zostać zapisany.

Dostęp do pobranego pliku masz również bezpośrednio po płatności. Po opłaceniu zamówienia, kliknij w “powrót do sklepu” lub podobny przycisk. Wyświetli się strona z podsumowaniem Twojego zamówienia i z możliwością pobrania zakupionego produktu – nie musisz więc czekać na maila.

Obecnie skrzynki pocztowe bardzo rygorystycznie podchodzą do wiadomości wysyłanych automatycznie i niestety czasami któryś z maili wpada do innego folderu: spam, oferty, powiadomienia itd. Jeśli nie masz któregoś z maili, sprawdź koniecznie te foldery. W 99% przypadków, w których mail nie wpadł do skrzynki odbiorczej, odnajduje się właśnie w którymś z tych 3 folderów lub ich odpowiedników (zależnie od dostawcy poczty).

Chcę otrzymać fakturę. Co zrobić?

Każda osoba zainteresowana otrzymanie faktury za zakupione pomoce, winna zgłosić ten fakt na adres: karolina.borowiak@gmail.com w tytule podając numer zamówienia, a w treści korespondencji dane na jakie powinna zostać wystawiona faktura.